tiistai 23. kesäkuuta 2015

Työryhmä esittäytyy, osa 10: GREASE BÄNDI

Grease bändi on kahdeksanhenkinen kokoonpano, joka on hyvin sekalainen seurakunta muusikkoja, musiikin opiskelijoita ja lupaavia nuoria soittajia. Bändi koostuu ns. Komppiryhmästä, johon kuuluu rumpali Niko Häkli, basisti Ilkka Kivimäki, kitaristi Erkka Järvinen sekä kaksi kosketinsoittajaa Anniina Matinaho ja Satumaa Veikkola. Lisäksi kokoonpanossa on puhaltajat Eero Kortesoja (saksofoni), Sanni Jyllilä (saksofoni), Antti Riihimäki (trumpetti) ja Niko Kultti (pasuuna). Bändin ohjaajina ovat toimineet Satumaa Veikkola ja Ilkka Kivimäki. Alta löytyy lyhyet esittelyt soittajista!



NIKO H

Niko Häkli, 20 vuotias nuoriso- ja vapaa-ajan opiskelija Etelä-pohjanmaan opistolta. Greasessa soitan rumpuja. Omalla kohdalla musikaaleista ei ole aikaisempaa kokemusta joten innolla odotan!



ILKKA

Olen Ilkka Kivimäki, Centrian AMK:sta juuri valmistunut musiikkipedagogi kotoisin Seinäjoelta. Pääinstrumenttini on sähkökitara, mutta Greasessa hoitelen matalia taajuuksia sähköbasson voimin. Aiemmin olen ollut mukana SeAMKin toteuttamissa musikaaleissa, The Rocky Horror Show'ssa ja Famessa. On ollut tosi kivaa olla mukana tässä projektissa ja odotan innolla varsinaisia esityksiä Ilmajoen Ooppera-areenalla.




ERKKA 


Erkka Järvinen 26-vuotias kitaristi Kuusamosta. Greaseen mukaan lähtemistä minulle ehdotti bändimme "kapellimestari" Satumaa opiskellessani kauhajoella kansanopistossa Pop&Jazz linjalla! Tämä on minulle ensimmäinen kokemus musikaalissa soittamisesta ja on ollut todella antoisaa ja kehittävää olla mukana! Odotan suurella innolla esiintymistä Ilmajoen Ooppera-areenalla, tulee varmasti olemaan hieno meininki! Ja kyllä, olen todella rasvainen.




ANNIINA

Olen Anniina Matinaho, 21vee ja soitan Greasessa koskettimia. Päädyin Greaseen mukaan opiskellessani rytmimusiikkia Etelä-Pohjanmaan Opistolla. Tämä on ensimmäinen musikaali, jossa olen mukana ja jo tähän asti tämä on ollut mahtava kokemus. Toivottavasti ihmiset tulevat sankoin joukoin katsomaan!





SANNI

Oon Sanni Jyllilä ja soitan musikaalissa altto- ja tenorisaksofonia. En ole ennen ollut mukana näin suuressa projektissa. Bändin kanssa soittaessa kehittyy paljon yhteissoiton kannalta. Kivassa porukassa on kiva olla. Vielä ei jännitä, mutta ennen esityksiä tulee varmaan jännittämään.



EERO

Olen Eero Kortesoja, 22-vuotias musiikkipedagogiopiskelija Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Pääsoittimenani soitan sähkökitaraa, mutta Greasessa vastuullani on saksofonistin tontti. Musikaaleista aikaisempaa soittokokemusta on kertynyt mm. SeAMKin vuonna 2014 toteuttamasta Chicago-musikaalista. Toivotan kaikki lämpimästi tervetulleiksi katsomaan yhtä maailman kuuluisinta musikaalia Ilmajoelle!



ANTTI

Olen Antti Riihimäki 24-vuotias trumpetisti Vantaalta ja opiskelen tällä hetkellä musiikkipedagogiksi Tampereen AMK:ssa. Olen soittanut mm. West side story -musikaalissa ja odotan innolla että minkälainen meininki Ilmajoki areenalla saadaan aikaiseksi!




NIKO K

Olen Niko Kultti, 25-vuotias muusikko-opiskelija Tampereen konservatoriosta. Soitan Greasessa pasuunaa. Olen soittanut aiemmin Fame ja Chicago -musikaaleissa. 


Musiikin ja bändin ohjaaja Satumaa Veikkolan henkilökohtainen esittely löytyy Blogin arkistosta ;)



Rokkaavin terkuin,
GREASE BÄNDI


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti